Party all weekend!

Datum: 2013-01-27 - Tid: 18:39:12


Har firat syster som fyllt 19 år hela helgen! Lördagen spenderades hemma med syrran och ett gäng kompisar som hon bjöd hit för att festa med. Här ovan ser ni lördagens outfit! :)


Musiken var på högsta volym i flera timmar sent in på kvällen och fiilisen var på topp!


& lite blandade instagram bilder som jag tog under kvällen! @josefinleskinen


Idag (söndag) hade att bjuda på släktkalas, massa mäniskor, tårta, kusin & småkusin bus och massa annat! Och min outfit för idag ser ni här ovan! OM jag älskar att posera framför kameran, haha. 



Haft en sån otroligt fin och underbar helg med massa roligheter och humöret på topp! Synd bara att helgerna går allt för fort och imorgon börjar en ny vecka, vilket jag i och för sej ser framemot. Nu skall jag ännu smaska i mej lite tårta och avsluta kvällen med bastu och något riktigt mysigt! Har ni haft en fin helg? 

♥ Michelle Osein

vad fin du är :)

Datum: 2013-01-27 - Tid: 20:30:02
Blogg: http://michelleosein.se
♥ Nicolina

Vad kul :D

Sv. Jaa, jätte söt^^ Joo, det har jag nog haft ;)

Datum: 2013-01-28 - Tid: 16:48:26
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0