Sommar, ja tack!

Datum: 2013-02-13 - Tid: 17:38:00



Att sakna såhääääär mycket till sommar och värme kan vara bland det jobbigaste som finns! Och att ha världens bästa och finaste planer inför sommaren gör inte saknaden mindre. Min sommar kommer för det första bestå av fyra veckor jobb som jag skall trolla fram någon stans ifrån! Sedan fortsätter jag sommarfirandet på Kimitoön tillsammans med några vänner och scootern skall förstås hänga med, det är ett måste att få den med så tänker tvinga pappa min att köra mej och scootern dit! Där väntas Baltic Jazz i Dalsbruk och annat skoj! Kommer bli hur bra som helst och kommer bli den bästa sommaren på länge med mycket fint folk!! Så sommaren kan komma nu tack ♥  

♥ ladymuffin

Längtar också till sommarn!
sv; Ska nog ut på krogen i helgen! :) du då? :D
Glad alla ♥ dag!

Datum: 2013-02-14 - Tid: 15:06:15
Blogg: http://ladymuffin.blogg.se
♥ Nicolina

Vill också ha sommar :) <3

Sv. Tack det samma!
Kram

Datum: 2013-02-14 - Tid: 15:19:46
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0