Blandat från hösten

Datum: 2012-09-27 - Tid: 18:52:00


Bilderna ovan är repris bilder från tidigare, riktigt i början av hösten! Men bara för att hålla bloggen uppdaterad så passar jag på att lägga lite bilder, lite blandade bilder från min höst, hur den har börjat och så! Bilder säger mera än tusen ord :) ...
 

... Och här ovan, ja här är lite bilder på mej själv bland annat. Skall blogga aktivt den här helgen har jag bestämt, eftersom jag är långledig nu vilket känns lyx. Det är torsdag idag men känns som fredag för mej, skönt med ingen skola imorgon :):) Har inga desto planer inför helgen, bara umgås med lite Hangö kompisar som man inte träffat på länge och annars bara mysa hemma och ta det lugnt! Ha en fin kväll mina fiiiina ♥


 
 
 

♥ Jannica

Tack! Jag bor i Norra österbotten, ungefär 100 kilometer från Vasa (norrut) :D

Datum: 2012-09-28 - Tid: 17:22:14
Blogg: http://jannicaidakatarina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0