Home sweet home

Datum: 2012-10-20 - Tid: 19:56:20



Hemma igen efter ett underbart höstlovs firandet i Rosala. Mina två yngsta kusiner var oxå där och firade sitt höstlov. Har gjort mycket skoj; Gott i skogen, plockat svamp, kollat på fiskar, kollat på en bra teater, varit ute i regnet, lekt med mina kusiner, täljt barkbåtar, läst barnböcker, ätit god mat och byggt lite lego där emellan :):) Idag avslutade vi vårt höstlov i Åbo, för att shoppa! Hittade det jag behövde, nästan. Söker fortfarande efter en rock. Men köpte; två tröjor, en halsduk, ett par svarta byxor, en svart väska och nya högtalaren till datorn som är jätte jätte bra! Nu skall jag ännu njuta och bara slappa sista dagen av höstlovet, sen är jag redo för skolan igen. Har haft ett allt för bra höstlov igen en gång ♥ kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♥ Ellen (alatariel)

Låter som ett bra höstlov! :)

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:08:49
Blogg: http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0