Försvinn snö, försvinn!!!

Datum: 2012-10-26 - Tid: 15:58:00



26 Oktober är det idag och första snön har redan kommit, heeelt otroligt? Vinter kan vara bland det värsta jag vet om man inte får skida eller åka slalom, annars kan ja skita i den helt o hållet! Kallt är det oxå, som kallast har det varit -4 grader, brrr... mörkt och dystert med, men ganska mysigt ändå! Nu längtar jag jätte mycket till julen men snart är även den här med! Idag är det fredag och det gillas utav mej, behöver inte stressa och vara trött som jag varit denna vecka, utan tänker bara koppla av och ha de skönt! Imorgon bär det antagligen av till Åbo ett varv. Nu till någonting helt annat, skolan har gått jätte bra för mej, överraskande bra. Förutom att jag har en kurs som jag är underkänd i men det kommer jag att fixa till godkänd ännu. Har 2:a i de flesta ämnena (3:a är det högsta), så jag är mera än nöjd :):) 



Nu skall här göras lite Fredags sysslor. Tjingeling ♥
 
 
 
 
 
 
 

♥ Ellen (alatariel)

Nej snön skall stanna! :D

Datum: 2012-10-26 - Tid: 19:13:50
Blogg: http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0