Älskar livet i Ekenäs ♥

Datum: 2012-10-30 - Tid: 17:14:51



Bara för att jag hade två överlopps bilder på mej får ni se dom här.. haha. Skolan har varit fun fun fun, älskar allt i Ekenäs, allt är bara så bra just nu, älskaa livet ♥ Idag tisdag, haft två lektioner projekt i skolan och vi har sprungit runt i skolan och intervjuat och filmat massor av människor, hur roligt är inte det? Trots att vi bara hade min ipod att filma med blev resultatet helt super :):) På torsdagen kommer heeela klassen få kolla på filmen som jag och tre andra filmat, har just fixat och klippt och grejat ihop filmen till riktigt bra, och guud vad jag skrattat... Nu skall jag avsluta kvällen med något mycket mycket roligt och musiken på hög volym... Mera senare! pusss

♥ Ellen (alatariel)

Låter ju jätte roligt! :)

Datum: 2012-10-30 - Tid: 18:26:22
Blogg: http://alatariel.papper.fi
♥ Jarina

Svar: Nåmen tack fifi!

Datum: 2012-10-31 - Tid: 15:32:54
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0