It´s Friday

Datum: 2012-05-18 - Tid: 15:58:53


Freedag idag och dethär med bloggandet suger djupt ... Har inte ännu heller fått internet till min dator och jag saknar det jätte massor! Har hur mycket som helst att berätta, men gillar inte heller att skriva långa inlägg .. Kan börja med att jag är hur glad och nöjd över mej själv som kommer att gå ut nian utan några problem som helst, är godkänd i finskan och är helt otroligt glad! Har bara två prov kvar och de är nästa vecka, och bara två veckor kvar i grundskolan, jäävlar va glad jag är! Kommer att hända massor med roligt under de två underbara veckor. Kommer förstås att sakna min klass helt otroligt massor .. <3 Men tillika helt otroligt skönt att sluta grundskolan och glömma allt, och börja leva livet! Nu till någonting helt annat! Idag är det fredag och helgen är här .. igen, så himla skönt! Skall slappa och ladda mej inför de sista proven och på söndagen till Salo med syster och shoppa lite inför skol avslutningen. Nu har jag musiken på högsta nivå och äter choklad helt för mej själv, fredags fiilis kallas det med ett enklare ord! kommer med mera bilder och text så snart som möjligt! Njut av helgen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0