Gullö

Datum: 2012-05-20 - Tid: 09:40:45



Igår besökte jag och min familj tillsammans med min moster och hennes familj Gullö, som ligger några kilometer utanför Ekenäs. Vädret var perfekt, varmt och soligt och massor med bilder! På Gullö växer bland annat massor med blommor, tror jag aldrig har sett så många blommor förut. Efteråt for vi på café som oxå fanns på Gullö, jag åt världens godaste kladdkaka och rabarberpaj! Då vi var klara där åkte vi hem till min moster, där vi busade massor ute med mina kusiner, grillade korv, laga och åt tacopaj och hade roligt. Vi åt och drack massor med gott och hade roligt. Då vi suttit där ett par timmar så började kvällen lida mot sitt slut och vi skulle ännu åka hem till hangö, klockan var strax efter åtta då vi startade från Ekenäs! Så såg min eftermiddag/kväll ut, en underbar kväll med massa skratt och bästa sällskapet! :) Söndag idag och denna dag kommer bli minst lika rolig. Jag skall just bege mej mot Salo tillsammans med Jarina för att shoppa lite smått. Kommer med mera senare! >

♥ Linda

Haha tack sj är du! ♥ Jo det har jag.

Datum: 2012-05-20 - Tid: 19:07:26
Blogg: http://peaceontheearth.blogg.se/
♥ ERIKA EDORSSON

Supersent svar: Tack! :D

Datum: 2012-05-20 - Tid: 23:42:43
Blogg: http://erikaedorsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0