Förra inlägget ...

Datum: 2012-06-08 - Tid: 21:50:49



Angående förra inlägget med rubriken "instagram" var ett totalt misstag! Skulle inte alls publicera det eftersom jag testade blogg.se på min ipod så publicerades det i misstag och kunde inte ta bort det av någon konstig anledning ..


Nu till någonting helt annat! Har inte bloggat på evigheter känns det som, hela denna vecka har jag bara varit hem och svänga och sovit ett par timmar och sedan tillbaka på jobb till Täktom! Detta kommer ännu att vara i åtminstone tre veckor, jag klagar inte för jag verkligen trivs på mitt jobb! Kommer i alla fall inte att jobba på helgerna, men imorgon måste jag på jobb ett par timmar fast det är lördag, men mej stör det inte! Nu måste jag vila mej lite och foten med och hoppas jag kan gå på den imorgon, steg nämligen på en geting idag och det svullna upp direkt, inte skönt direkt .. nu tuti, godnatt mina läsaren ♥

♥ Nicolina

Jätte fin bild :)

Sv. Jaa, jätte :D Bara vädret skulle vara bättre just nu så.. själv?



Datum: 2012-06-10 - Tid: 08:43:51
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se/
♥ Nicolina

Sv. Varsågod! Okej, skönt att höra :D

Datum: 2012-06-10 - Tid: 11:24:01
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0