Fågel fågel på himmel där

Datum: 2012-02-13 - Tid: 13:56:16



Måndag idag igen! Mindre skönt .. Men snart är det sportlov som gäller! Idag har det varit en jobbig dag för mig fast vi bara haft 4 timmar.. en timme hade vi prov som var lååångt och svårt .. Resten av veckan behöver man bara chilla eftersom man inte har några andra prov denhär veckan, skönt! Så nu tänker jag fira min måndag med en film och någonting att äta, så hoppas ni haft en bra start på veckan♥

♥ ' d anni

- Änsålänge är jag supernöjd med kameran. Det är ju bara en jag vill kunna ha med mig alltid så man inte missar alla ögonblick i livet :) Systemkameran jag har är ju för jobbig att bära med sig överallt.



Helgen har jag spenderat tillsammans med min pojkvän, i fredes blev det bara mys hos honom , med film och så käkade vi tjockismat och sen i lördes så var vi på fest :) själv?

Datum: 2012-02-13 - Tid: 15:24:00
Blogg: http://danielas.se
♥ Elvira - foto

Jättefin header, jag bloggar om foto. Kolla gärna in och säg vad du tycker :)

Datum: 2012-02-13 - Tid: 18:14:26
Blogg: http://elviralind.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0