Årsresumé 2012

Datum: 2012-12-30 - Tid: 11:36:40



Januari- Det var en händelserik månad med massor av snö. Jag började det nya året med att vara i Lappland en vecka, åkte massor med skidor, slalom och såg på fina raketer. I slutet av månaden fyllde storasyster 18år och det var mycket firas och mycket goda bakelser med tjocka släkten!



Februari- Det var fortfarande vitt på marken och det var en sådan månad som jag fotade ovanligt mycket snö och vinter bilder! Det var sportlov en vecka från skolan, det firade jag i Rosala hela vecken tillsammans med mina två yngsta kusiner. Mycke snölek, pulkaåkning och skidåkning blev det en hel del utav denna månad ::)



Mars- Fotade en massa fina solnedgångar, och hade ofta fotoshoot med tre fina flickor. Kämpade även massor med skolan, med läxor och prov!



April- Kameran hängde med överallt, var en massa kalas och party kvällar både inne och ute på stan! Snön hade smält bort och scootern kom i användning igen. Hade även denna månad en massa fotoshoot med fina flickor! :)



Maj- Händelserik månad med massa fina dagar och foton! Njöt sista månaden i skolan, före det var slut på grundskolan! Hängde en massa med mina fina vänner, besökte stadion i H:fors för att delta i stafettkarnevalen, åkte iväg på klassresa över till Rosala, hade en fin fotoshoot tillsammans med två hästar och två fina människor och så firade jag min 16 års födelsedag! :):)



Juni- Började månaden med en finfin skolavslutning och kramade om alla sina fina vänner och sa adjöö till grundskolan, jippiii! Fortsatte månaden med sommarjobb i Täktom, och där var jag 24/7 med mycket fint folk. Jag "bodde" ju typ där i fem veckor, hahha! :D På kvällarna, då jag hann hängde jag med fint folk på stan, körde scooter och fotade förstås! ;) 



Juli- Jobbade ännu en vecka i Täktom, sedan böt jag sommarjobb och fortsatte jobba i s-market fyra veckor, hohhoho... Hann däremellan träna lite, hänga på stranden, köra scooter, hänga på stan, hade fina kvällar ute med fina människor, hade fina fotoshoots osv.



Augusti- Besökte landet Frankrike, staden Paris en vecka! Vädret var som varmast och jag hade min första lediga vecka på sommarlovet!!! Skolan började, jag började i ny skola, i ny stad, fick nya vänner, ALLT var nytt och allt var helt perfekt! Livet började helt enkelt, närvårdare studerare. Hade en massa massa fina dagar i Ekenäs, med god mat, finaste sällskapet och fina varma sommardagar ♥



September- Det var Ekenäs som gällde, skolan hade börjat på allvar och skolan blev roligare och roligare för varje dag som gick! Hade hittat riktigt riktigt fina vänner som är bäst i hela världen! På helgarna hängde jag med mina fina vänner från Hangö, hade en massa fotoshoots, köpte en ny rock som jag är totalt käär i, körde scooter i ösregn, var ute och gå i ösregn osv. Fin månad ♥



Oktober- Var mest i Ekenäs, spendera hela min tid åt där, umgicks med vännerna där. Det var höstlov några dagar, det spendera jag min tid åt i Rosala med mina två yngsta kusiner, hade en massa skoj där, åkte iväg för att shoppa i Åbo, hittade världens bästa högtalaren till datorn! & första snön kom redan i slutet av Oktober...



November- Julen närmade sej med stora stora steg! Jag hade lååånga skoldagar i Ekenäs, hade fiiina dagar i ekenäs trots allt, klarade mitt hygienpass, fått bra resultat i proven och varit nöjd alla dagar! Spenderade ett veckoslut i Nådendalspa med familjen, kusiner, mormor och morfar! Simmade mycket, god mat och en hel del fotografering blev det denna månad! :))



December- Månaden med massor av snö. Hade korta skoldagar i Ekenäs, umgicks mycket med mina vänner där före det var dags för jullov, bakat pepparkakor med syster, firat en fin julafton med familjen, mormor och morfar, haft en massa fotoshoots tillsammans med syster, fått en massa fina julklappar och tagit det allmänt lugnt och njutit av jullovet! :)

Har haft en fint år med mycket händelser, ett år man inte glömmer! Hoppas året 2013 blir minst sagt lika fint om inte bättre! Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År 2013 ♥
 

♥ Nicolina

Jätte fina bilder :))

Datum: 2012-12-30 - Tid: 12:03:22
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se
♥ Jarina

Jag ser ju helt missbildad ut på den där bilden i januari.

Datum: 2012-12-30 - Tid: 12:28:42
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
♥ Emilia

svar: tack så mycket :) bor i Borgå. Du då? Kram

Datum: 2012-12-30 - Tid: 14:37:12
Blogg: http://emiliaas.webblogg.se
♥ Emma - my blog, my life

sv: tack så mycket och detsamma:D Med en Nikon D5100 + ett macro-objektiv, själv?;)

Datum: 2012-12-30 - Tid: 14:46:10
Blogg: http://eemmafernhagen.blogg.se
♥ Mathilda

Sv. Tack vad snällt! :) Ska blir kul när det nya året kommer :) Man har ju en del nyårslöften haha, jätte fin blogg har du!! Kramis

Datum: 2012-12-30 - Tid: 14:54:54
Blogg: http://www.mathildaparadeiser.blogg.se
♥ Nicolina

Sv. Joo, helt nog ;) Du då?

Kramar

Datum: 2012-12-30 - Tid: 15:03:28
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se
♥ Emilia

svar: haha okej, då bor vi ju ganska nära varandra ^^

Datum: 2012-12-30 - Tid: 15:47:21
Blogg: http://emiliaas.webblogg.se
♥ Nicolina

Sv. Tack för alla dina fina frågor :) Kommer att svara på dom senare!

Datum: 2012-12-30 - Tid: 16:56:03
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se
♥ ebba

va gärna med i nyårsaftons blogg som just nu pågår på min blogg :)

Datum: 2012-12-30 - Tid: 17:32:06
Blogg: http://ebbalinneaa.blogg.se
♥ Sophie "autophoto"

Kul att se tillbaka så där :)

Datum: 2012-12-30 - Tid: 17:38:07
Blogg: http://autophoto.blogg.se
♥ Emili

Härligt år du haft!! :)
Kolla in min healthy lifestyle/ fashion blogg! Mitt mål är att inspirera tjejer att må bra över sig själva, hade blivit hur glad som helst om du ville slänga en kommentar om vad du tycker om bloggen:) kram!

Datum: 2012-12-30 - Tid: 18:04:26
Blogg: http://emilispasovska.wordpress.com
♥ JUNITJEJ

Kul att läsa om ditt 2012! Du har en fantastisk blogg!

Datum: 2012-12-30 - Tid: 18:19:30
Blogg: http://www.junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0