It's Friday ♥

Datum: 2011-09-02 - Tid: 15:33:46



Nån helt random bild. Kom för en timma sen hem från skolan typ, slutade lite före tre, har haft ganska chill dag. börja klockan 9 med två timmar modda. Men halva den timman for åt till fotografering. Gruppfoto tog vi ute och hoppas de blir bra, ensam foto tog vi inne, och sedan tog jag kompis foto med två underbara människor, och hoppas det oxå blev lyckat :) Sedan fortsatte vi dagen helt normalt, efter maten hade vi fysik och sedan tre timmar handelsämnen som gick väldigt fort, men det är jätte svårt det som vi håller på med nu. Typ om en halv timme skall jag ut med Linda och några till kanske? Så nu skall jag städa rumme och sedan fixa mej. Ingen aning om när jag bloggar igen, börjar faktist tröttna lite på bloggandet, men kommer bilder kanske nåt slag under helgen. Shit vad långt och mycke jag skrev, nu måste jajg verkligen skynda mej. PUSS HEJ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0