Gokväll

Datum: 2011-09-14 - Tid: 19:36:28



En bild som jarina har fotat. Måste just nu vara på Jarinas mini läppäri, eftersom internet inte vill fungera på min dator, inte för att den är internet är någo myki snabbare, men bättre än ingenting. Har inte heller bloggat, vet egenligen inte varför? men nu blir det ett inlägg i alla fall. Vilket blåsigt och kallt och regnit och äckligt väder det är ute idag ... Hösten är nog här kan man säga ... Vill bara att det kall bli sommarloooov, nåja, är typ redan trött på skolan, har haft helt jätte massor med läxor de senaste dagarna, men det är bara början ännu, om två veckor börjar första proven med .. nian är nian och den skall jag klara mej igenom. Nå jag har i alla fall en sak understökat, det ät prao veckorna som vi har i mitten av November, två veckor prao längtar redan. Skall första veckan vara i centtis och sedan en vecka i s-market, kommer bli roligt. Nej men nuuu måste jag sluta skriva, har tagit allr för länge att skriva det här inlägget, skall äta nåt och sedan bara chitta här och kolla bloggar, eller kolla tv och sedan gå och lägga mej! jesss, börjar ändå tio imorgon :D hejdåå!! :))

♥ » Jarinafoto

När ha jag fota en sån här bild? Var e de där ens? :D

Datum: 2011-09-15 - Tid: 14:45:13
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
♥ » Jarinafoto

Svar: Jaha, nå jag har ingen aning om var där den här är tagen och jag tror int att det är jag som har fotat den.. fast den är på min dator.

Datum: 2011-09-15 - Tid: 19:40:00
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0