Skön dag

Datum: 2011-05-05 - Tid: 19:14:01



Tjo. Vilken underbar dag idag. På morgonen regnade lite när jag just skulle fara till skolan, vilket inte var så trevligt, eftersom vi skulle ha boboll på jumppa, som är det bästa som finns. Vi hade boboll med pojkarna. Roligt var det :) Efter jumppa timman börja solen skina, ojojoj jätte fint väder idag. Efter skolan had vi skriba dom som int had klara prove, och jag klara de jippiii. Stolt! Sen kom jag hem, gjorde lite läxor och sedan for jag till Fanny, vi spelade badminton och hade allmäntroligt, sen for jag ut med Boby, och sen kom vi hit och hoppa lite på trampolinen och hade koddboll. Just kom jag in, sitter och lyssnar på musik och snart skall jag till duschen. Ja, det var lite allmänt om min dag. Bloggar mera nån annan dag. Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0