Självporträtt

Datum: 2011-05-19 - Tid: 14:17:10



..bjuder på en liten ego bild idag som jag fotade igår. Inte direkt favorit ego bild, men den duger nu i första hand. Har inte gjort så mycket idag än. Varit i skolan och just var jag och köra lite scooter. Jag nämnde i förra inlägget att jag skulle fara och ta mopokorte pånytt och jag klara de äntligen! Så jag har nog kört lite här nu de två senaste dagarna. Nu blir det bara att samla ihop pengar till en egen, att man inte behöver låna systers hela tiden. Nåja från det ena till det andra. Det är som sakt torsdag idag då, och usch vilket regnit väder det är där ute. Men vi är inte gjorda av socker ;) Imorgon är det fredag igen, jesss ♥ och på lördagen far jag ut till Rosala och hälsa på min mormor och morfar och hoppas dom har lovat fint väder till helgen. Såja, det blev ett långt inlägg. Hej så länge! :)

♥ Sofia [FOTO]

Svar tack tack =)

Datum: 2011-05-20 - Tid: 22:05:21
Blogg: http://fiafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0