Me and my bestfriend

Datum: 2011-05-06 - Tid: 12:51:07



God eftermiddag. Bilden och rubriken säger väl typ allt. På bild är alltså då Jag och min bästa vän fanny och även kusin. Det är just ett år mellan oss, jag är då äldre. Bilden är rätt så ny, har bara redigerat den lite så att den ser bättre ut. Ja så mycket mera vet jag inte vad jag skall skriva. Skall om en timme iväg till en källare och tömma den med några människor från klassen så att vi får in pengar till klasskassan. Kommer inte blogga så mycket på helgen, eftersom jag fyller år på söndagen. men något inlägg kommer det säkert. Men ha det bra och ha en fin helg. KRAM!

♥ Emmy [F O T O]

SV: tack, fina josefin :)

Datum: 2011-05-06 - Tid: 20:29:17
Blogg: http://emmyss.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0