Redan onsdag!

Datum: 2011-03-09 - Tid: 19:42:38


En bland mina första bilder som jag tagit med min systemkamera!

Hej på dej idag! Har inte hunnit bloggat tidigare idag, men nu hinner jag blogga fören jag skall kolla på tv och fixa mej klar inför morgon dagen. Idag var det inget speciellt i skolan, Hade tre timmar hussa, två timmar kemi och till sist geografi. Ganska kort dag och ganska chill. När jag kom hem, chillade jag nog lite, åt mat, sedan for jag till 27:an med en lapp och sedan kom jag hem typ. Nu är jag hemma, jag åt just en pizza och sallad. Imorgon blir det idrottsdag i skolan. Får välja mellan Meriteijo, ekenäs simhall eller bli kvar i Hangö. Jag valde att bli kvar i Hangötillsammans med några kompisar! Vi skall gå på en promenad och sedan blir det lite pulkka åkning, HAHA! Tar säkert kameran med om det är sånt väder och om jag orkar släpa på den hela dagen. Har inte heller så lång dag, börjar först klockan 9.30 och slutar kring halv ett. Bloggar säkert mera imorgon, för då borde jag hinna. Ha det bra. Kram!

♥ Xeeenia

Auraaa!!! :DD Btw, du sku ha kommi ti Teijo! :P

Datum: 2011-03-11 - Tid: 15:13:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0