Jag i svartvitt

Datum: 2011-07-02 - Tid: 21:33:08



Hejsan. Har inte haft tid att blogga eftersom det är världens finaste väder där ute. Har annars oxå haft massor att göra. jag har städat och plockat i mitt rum i två dagar eftersom jag skall renovera om det här om en vecka typ. Sen har jag tagit ganska mycket foton och varit ute med Melinda dom två senaste dagarna. Nu i helgen är det oxå regatta i Hangö, så det är massor med folk så idag och igår var jag och melinda och köra i stan och shit vad mycket folk det är. Nåja nå, idag har jag då bara varit med Melinda tills klockan blev ungefär 4. Sedan kom jag hem, var en stund på datan och sen kom mina kusiner helt plötsligt. Helt kul var det. Just kom jag in och skall snart i duschen. Imorgon blir det bara att packa väskan och sedan på måndag morgon tidigt iväg till Helsingfors för att ta båten över till stockholm och sedan vidare till Göteborg. Är borta en vecka. Men vi hörs imoron ännu. Godnatt på mina alla söta läsaren :)

♥ JENNIFERFOTON

Fint foto!

Datum: 2011-07-04 - Tid: 10:53:37
Blogg: http://jenniferfoton.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0