Hemma efter en vecka i Sverige :)

Datum: 2011-07-11 - Tid: 12:25:44

Lila skor ( converse ) från Ohio i Stockholm
Peace college från Cubus i Göteborg och en lång cofta från Gina Tricot I Stockholm Haninge
Topp från Gina Tricot i Göteborg

Blommig tub klänning från Missäy i Göteborg

Hej alla min söta läsaren. Nu är jag tillbaka med bloggningen igen efter en vecka i Sweden! Det har varit jätte rolig och skön vecka. Haft fint och underbart väder och annars bara allmänt lugnt och skönt. Som sakt så kom jag hem igår kväll ganska sent så jag gick och la mej nästan direkt och vaknade idag först halv 12. Oj så skönt att sova i egen säng. Idag skall jag bara ta det lugnt och göra lite i ordning i rummet. Sen förståss ut och köra lite med scootern. Mycket andra planer har jag inte idag. Ses hejhej :)

♥ J A R I N A » foto

Klänningen är finfinfinfinfinfin.

Datum: 2011-07-11 - Tid: 13:27:31
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0