Look

Datum: 2011-02-06 - Tid: 14:26:20


Leggings H&M | Skjorta Seppälä | Smycken Only | Skor Egen design

Hejsan. Uppdateringen har varit ganska låg på sistone, har bara haft tid med mitt projekt som jag har på bloggen, alltså alla dom där dagarna. Men idag var det så underbart väder att jag måsta gå ner till stranden för att fotografera min outfit idag. Senare idag skall jag väl och skida med mamma, eftrsom ingen kompis kan vara. Igår var jag och shoppade till Åbo oxå. Jag köpte skjorta som jag har på mej idag, en blå toppi, några dvd filmer, godis och en dricka. Köpte dock inte så mycket, eftersom jag hittade typ inget, men lite köpte jag i alla fall. Nu skall jag göra lite läxor och sedan gå ut. Ha en bra söndag eftermiddag. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0