Ä-L-S-K-A-R fredagar! ♥

Datum: 2011-02-11 - Tid: 20:49:18



Hejsan. Har inte på det viset bloggat på länge. Har bara hållit på med mitt projekt, de där dagarna ni vet! Men jag tror att jag kommer att sluta här med det. Kommer kanske något inlägg ännu och jag hinner laga. Men har inte riktigt tid med det. Idag är det då fredag, som ni ser på rubriken, och jag älskar fredagar, så det så. Nu kommer det Let´s Dance i tv. Helt bra program och så. Men skall nog snart gå och lägga mej. Känner mej lite trött. Men imorgon blir det att börja läsa lite på geografi prov som vi har på måndag, senare på kvällen blir det att vara med Melinda? Nå nu kan jag nog säga att jag läängtar till sportlovet, skall göra en massa roligt då. Men bara en vcka kvar i skolan och två prov, ena e då geografi på månda och matte på fredag. Sen blir det sportlov en vecka och sedan prao vecka en vecka ;) Kommer bli såå roligt. Ser verkligen fram emot det! Kramar från mejj! :))

♥ J A R I N A , a photo diary!

Sportlov! ♥

Datum: 2011-02-12 - Tid: 09:05:25
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
♥ J A R I N A » foto

Svar: Ja, om du skickar bilder. =)

Datum: 2011-02-12 - Tid: 10:22:37
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0