Svar på frågor #2

Datum: 2011-12-16 - Tid: 18:03:24

1. Vad brukar du göra en lördag kväll?
Det beror faktist lite på, oftast är jag hemma och umgås med familjen, kollar nåt på tv, eller så hänger jag ute med någon kompis. Mycket mera brukar jag inte göra!

2.Tänker du fortsätta spela innebandy?
Så som det ser ut nu så tror jag nog att jag tänker fortsätta, men intresset kan ändra snabbt!

3. Gillar du din klass?
Jaadå, jag gillar min klass från och med, ena sekunden kan dom vara helt bäst och andra kan de igen vara så att jag hatar den, men jag trivs bra i min klass!

4. har du bra betyg i skolan?
njaa, lite olika faktist, men så pass bra att jag klarar mej! :)

5. Har du pojkvän?
Nej, det har jag tyvärr inte!

6. Är du teini?
haha, det beror väl lite på vad man tycker att är teinit, alla är väl det nångång? Men vad jag tycker nu, så är jag verkligen inte det, skryter kanske lite men .. Jag skulle inte tro att jag är det!

7. Tykcer du om skolmaten?
nej verkligen inte, det finns inget värre .. Ibland kan den faktist vara helt okej om det är t.ex. tortillas, gröt, pasta eller nåt sånt liknande, men annars är den absolut inte god!!

8. Vem är din bästa kompis/kompisar?
Det var en svår fråga. Jag har egentligen ingen bästa kompis, har många bra kompisar som jag gillar lika mycket!

9. Vilka bloggar följer du?
Alla mina vänners och några andra som är lite mer kända för sina bloggar, ni kan kolla i min kategori länkar, så hittar ni vilka jag läser mest!

10. Vad vill du ha i julklapp?
Har önskat mej massor med saker, men kommer aldri få allting, men först och främst vill jag har någonting nytt till kameran och pengar såklart! Annat är sen smycken, godis, kläder, filmer mm.

11. Vad tycker du om Foki?
Hon fotograferar ju fina bilder, men enligt min åsikt är hon mycket mycket överdriven!

12. Skulle du vilja ha en bror/syster till?
nja, visst skulle det vara roligt med lite små syskon ibland, men det räcker mer än väl med en storasyster redan!

13. Vilken är din favorit låt just nu?
ojoj, gillar massor med låtar, men lyssnar mest på one direction och coldplay. Men det finns mycket annat jag oxå lyssnar på.

14. Vilken är din favoritfilm/favoritprogram?
Jag ser just inte på så mycket filmer längre, kollar mest på seriene Friends, Andra Avenyn och Solsidan ( och dom är grymt bra allihopa, man kan inte sluta se )


Tuuuuuusen tack för alla frågor ännu en gång! Hoppas ni fick ett bra svar på de frågor som ni ställt, har försökt mitt bästa! Och jag kommer definitivt fortsätta att hålla några frågestunder på bloggen! (:



♥ mirella

haha vitsi dendä bilden liknar min:D

Datum: 2011-12-17 - Tid: 23:30:52
Blogg: http://letsbehappy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0