En av dom sista sommmarlovs dagarna!

Datum: 2011-08-13 - Tid: 10:19:28



Godmorgon! Klockan är 11.16 och jag vaknade nyss. Kommer nog aldrig att orka stiga upp klockan 7 då skolan börjar, ja på tal om skolan, vi har bara tre dagar ledigt mera. Vart for dedär efterlängtade sommarlovet helt? Nå nu skall man njuta ännu då vi har sommarlov några dagar. Har inget att göra idag och imorgon, så man får väl sitta inne och ruttna framför datorn och teven som jag oxå gjorde igår! men nu måst jag i alla fall ordna lite i mitt rum och sedan klicka på friends i teven. ha en fin dag! ;)

♥ Christine

ja ha vakna hela sommaren efter 13, oftast kring 15-16, och fari o sova kring 6 på moron, så jag tror jag kommer ha sjukt svårt att vakna :D & mina sista sommarlovs dagar kommer jag jobba, woho!

Datum: 2011-08-13 - Tid: 14:28:57
Blogg: http://datis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0