Tillbaka till vardagen

Datum: 2013-01-02 - Tid: 17:22:26



Slut på jullovet och vardagen är här igen, skönt! Börjar det nya året med fem veckor praktik på ett daghem, barn i ålder 1-3 år. Vilka godingar ♥ Hade min första dag idag och det är bara hur roligt som helst, precis som jag föreställt mej, aaah där trivs jag och fem veckor kommer gå fort. Nu skall jag läsa igenom lite papper och tagga mej för en ny dag imorgon med massa bus och lek! :) fortsätt att ha det fint och god fortsättning på det nya året!

♥ amanda

sv: hej och tack!
det började faktiskt ganska dåligt, sjläv då? :P

Datum: 2013-01-02 - Tid: 18:16:48
Blogg: http://liindstrand.blogg.se
♥ Sandra | Fototokig student

Mysigt att praktisera med småbarn, jag studerar till förskolelärare ;)

Mina första dagar har varit mysiga, varit helt ledig tillsammans med sambon.

Vad ska du hitta på imorgon mer än att "Jobba"?
Kram

Datum: 2013-01-03 - Tid: 00:30:32
Blogg: http://magiskaminnen.se/sandras
♥ amanda

sv: tack detsamma! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0