Att drömma...

Datum: 2012-10-24 - Tid: 18:56:52



Sex saker jag absolut skulle tacka JA till. För det första hoppas jag verkligen att jag orkar och har intresse till att studera tre år till närvårdare, jag är på god bit redan, älskar linjen jag valt! Efter tre år i Finland har jag stooora  planer på att flytta till Sverige och studera vidare till Polis, någonting jag har talat om läääänge! Varför jag skulle fara till Sverige istället för att stanna i Finland är för att nästan allt går på finska i Finland och finska är inte min starka sida och jag har alltid varit intresserad av Sverige. Sedan det där med att äga en Volvo C30 skulle betyda allt för mig, en vacker dag lovar jag er att det kommer stå en sådan bil på min gård, världens finaste bil någonsin ♥ Mitt intresse för fotografering har blivit allt större och kommer nog skaffa en bättre kamera så fort det finns pengar och jag vill utveckla mej, än så länge nöjer jag mej med min 1000D. Det där med att skaffa en ny mobil telefon vore inte helt fel det heller. Skulle göra vad som helst för att få mina drömmar i uppfyllelse, högst på listan står det Polis... :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0