It's a good time

Datum: 2012-11-25 - Tid: 16:53:55



Det här är troligen den sista bilden jag bjuder på som är fotad i studion, men kan dyka upp några ännu... Nåja, min helg såhär smått och kort. Har haft det hur skönt och bra som helst i Nådendal spa. Simmat massor, ätit tre rätters middag, fotat någo smått, sovit allt för lite och dåligt, skrattat, busat med mina kusiner och shoppat lite grann. Går inte att beskriva den här helgen, för den har varit allt för perfekt igen en gång! Men att jag har fått allt för lite sömn det senaste dygnet märks nog tydligt, sitter här hängande och försöker hålla ögonen öppna. Men det är det värt. Nu skall här ännu pyntas och städas lite fram till julen, älskar den fina julkänslan. Imorgon måndag och back to school. Fortsätt att ha de gött :---)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0