Here we go again

Datum: 2012-11-05 - Tid: 19:25:06



Här är vi igen med en veckodag som heter måndag... Igen en ny vecka med massor in planerat, läxor, förhör, åka buss, träffa sina underbara finaste vänner och vara lite i Hangö där emellan. Ovan här sen ni ett matematik förhör som man kan säga gått till skogen, 1+ ojojoj sa Josefin då.. fyfy!! Sedan en godispåse som jag fick av min bästa moster idag då jag hade träff med henne på matrasten, skall nämligen vara såååå snäll mot henne och hennes gossar och fixa lite musik till deras nya musikspelaren :):) Och jag vet att jag kommer att ha två jätte stolta kusiner när de får se och höra att jag laddat ner musik åt dem! 



Nu skall det ännu göras lite smått och gott innan läggdags, för att imorgon orka stiga upp tidigt tidigt, allt för tidigt för att orka med en fiiiin dag i Ekenäs. Önskar er alla en fin vecka trots att det regnar uute... kraam!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0