Finaste dagen

Datum: 2012-11-16 - Tid: 17:49:00



Haft en jätte jätte fin dag idag. Började min dag klockan 6.00, precis som alla andra dagar, åkte buss till Ekenäs, gick till skolan, var där ett par timmar, träffade mina finaste vänner, skratta, krama o sa hejdå osv. Klockan blev 2, min snälla moster hämta mej från skolan, skulle åka till dom och busa o hålla pojkarna lite sällskap medan moster städade lite, åkte först och hämtade min yngsta kusin till dagiset och sedan hem till dom där min andra kusin var och glada var dom att jag kom dit och ojj vad roligt vi hade! Tog tåget hem efter tre timmars bus och lek och nu är jag hemma i Hangö igen. Har en fiiiin dag bakom mej som man inte glömmer vid första taget, nu skall här fortsättas med mys och musik på hög volym, bättre fredag får man leta efter ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0