Because it's Friday

Datum: 2012-11-02 - Tid: 16:13:00



I'm so happy happy girl right now, because its Friday, jejee ♥

Fredag är det alltså idag. Var skit trött imorse och ville bara hem till min säng, klarade dagen ändå bra trots allt. När klockan äntligen blev halv 3 och bussen kom var det bara så skönt att komma hem tänkte jag. Men nejj! Då tyckte bussen att det passade bra att krocka med en bil... Vi stod på busstationen, skulle åka iväg, bussen körde ca 2 meter så smällde det och rakt in i en bil, hur han lyckades med det har jag ingen aning om.. Sen satt vi där ca 30min och vänta på polisena, suck suck... Efter 45 minuters väntan styrde vi äntligen bussen mot Hangö. hoho så skönt att komma hem och bara avsluta fredagen med lite mys och musik på hög volym, och att ha en lång vecka med mycket stress hit och dit bakom sej känns jätte skönt. Hatar otursdagar, precis som denna fredag...
 
 
 
 
 
 
 

♥ Emmi

Viken buss chafför var det? Va de en skalli eller en me glasögon & hår? :D

Datum: 2012-11-02 - Tid: 19:33:09
Blogg: http://youhumanlive.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0