Svarar på frågorna

Datum: 2012-12-23 - Tid: 16:33:40

1. vad är roligast, att fota andra eller att bli fotad? :)
- oj, det var svår fråga. Jag älskar att stå framför kameran och posera och hålla på, men självklart gillar jag att fota andra med!

2. Vad vill du bli i framtiden?
- Just nu studerar jag till närvårdare, och hoppas att jag blir något inom det yrket. Annars har jag stora planer på att bli Polis!

3. fem saker du skulla ta bort från världen tx. sjukdomer eller något sånt?(:
- Alla sorters sjukdomar (tycker att alla ska kunna få vara friska), elaka människor, avundsjuka människor, alla saker som är fruktansvärt dyra (att dom skulle ändra allt dyrt till mycket billigare), kommer inte på flera!

4. Anledningen till att du bloggar?
- Jag började blogga för att det verkade jätte roligt och för att släktingar längre bort oxå skulle kunna få läsa bloggen, som jag inte träffar lika ofta!

5. Vilka är dina favoritbloggar? :D
- Läser tjugotals bloggar varenda dag, kan inte säga att jag har någon speciell favorit eftersom alla har sin egna fina stil som jag faller för! Men två bloggar som jag verkligen beundrar är; linafoto och tinkerbella!



6.  Har du husdjur? Vilka isåfall? :)
- Nej, jag har inga husdjur och har aldrig haft något heller!

7. Vad fotar du helst
- Helst fotograferar jag människor och djur, någonting levande!

8. Har du någon gång haft annan hårfärg?
- Ja det har jag, haft mörk brunt hår i ungefär 2 år då jag var 11-12 år gammal! Annars har jag bara varit blond.

9. Om du skulle välja ett land förutom Finland som du skulle vilja bo i?
- Sverige absolut, har planer på att flytta dit efter att ha studerat tre år i Finland!

10. Hur många syskon har du?
- Ett syskon har jag, en storasyster som är 2½ år äldre än mej.





11. Vart bor du?
- Jag bor i en liten stad i Finland som heter Hangö!

12. Hur gammal är du?
- Jag föddes år 1996, vilket betyder att jag är 16 år, jag fyller 17 om ett halft år!

13. Har du någon favoritserie? I såna fall vilken?
- Ja det har jag, Vänner, Andra Avenyn och One Tree Hill. Alla lika bra!

14. Vad är ditt drömjobb?
- Endera polis eller att jobba på ett daghem!

15. Vad är det bästa med att blogga? :)
- Att få visa upp bilder man tagit och att få läsa underbara och fina kommentarer!

16. Hur många läsare har du varje dag ungefär?
- Blir mera och mera läsare för varje dag nu för tiden faktist, har inte riktigt koll på det ändå. Men helt tillräckligt!

Tack för frågorna, uppskattar verkligen att ni vågar stå på egna fötter och fråga mej en massa olika frågor, gillar det! Skall försöka bli bättre på att ha frågestund lite oftare på bloggen, så att ni har er möjlighet! Men fortsätt fråga även fast jag inte har frågestund! :) GOD JUL till er alla!

♥ Matilda Johansson

Svar: Lite sent nu dock xD
Men vad söt du är, älskar din header och conversebilden i inlägget! :D
God jul! :)

Datum: 2012-12-23 - Tid: 19:56:10
Blogg: http://enmatilda.blogg.se/
♥ Frida Grimhage

SV: Hihi tack sötis! Vad gör du nu? :D

Datum: 2012-12-23 - Tid: 20:26:28
Blogg: http://ffridagrimhage.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0