Min dag idag! :]

Datum: 2011-03-07 - Tid: 13:41:43


Bild tagen med systers samsung kompakt kamera från sommaren 2010!

Hejpådej. Har inte bloggat på länge. Har inte heller tagit några bilder på länge. Men idag skall jag ut och fotografera med Theresa om hon kunde vara en stund. Kom hem lite för en timme sedan. Slutade redan ett idag. Oj så man har det chill på måndagar. Om en stund skall jag äta mat och sedan läsa lite igenom historian som vi har tills i moron. Och kanske senare ännu ser jag på Andra Avenyn med Jarina, eftersom hon har laddat upp det på sin dator, vilket verkligen är bra eftersom det inte kommer på TV mera, som är synd, det är så himla bra! Men njut av er dag och ha det bra, Kram från mej! :)

♥ casa

sv: hups, nå int e de så stor skillna.

Nå fö att ja en gång fick en ful kommentar så ja bestämd att int skriva om någo pojkar på de sätte.

Datum: 2011-03-07 - Tid: 18:18:37
Blogg: http://ccasas.blogg.se/
♥ casa

sv: okej, int göör de nått :)

Datum: 2011-03-08 - Tid: 16:27:16
Blogg: http://ccasas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0