The one girl!

Datum: 2012-05-03 - Tid: 14:42:47



Bjuder på två bilder från söndagen! Har inte haft tid till bloggen på några dagar! har firat första maj hos Adele med några kompisar och det var en helt awesome kväll/natt. Tack för det! Där mellan varven har jag varit i skolan, läst läxor, läst prov, kört scooter och annat smått! Idag är det redan torsdag och jag skall hinna med masor ännu idag: läsa på prov, städa rummet (det är ett måste), fara till butiken för att handla ingredienser till morgon dagens kväll och allt det! Hela helgen kommer jag att ha kalas för släktingar och några kompisar som skall komma hit och där emellan är det ett måste att läsa på prov! Nu måste jag sluta skriva och göra något åt mitt rum ..

♥ Nicolina

Fina bilder :) Skönt när det är vår :D



Datum: 2012-05-03 - Tid: 15:53:34
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0