Svar på frågor #1

Datum: 2011-12-14 - Tid: 19:29:31

Tänkte att jag skulle svara på några frågor idag redan. Ni som inte vet har jag haft en frågestund här på bloggen och jag har fått många fina frågor som jag bara måste få svara på nu! (:

1. Varför började du blogga?
jag började blogga för ca 2 år sedan, kommer egentligen inte ihåg varför, men några utav mina kompisar tipsade det åt mej och så ville min syster att jag skulle börja blogga

2. Hur många bloggar har du haft?
Jag har haft två bloggar innan denhär, ena blogen hade jag gemensamt med min kusin och den andra hade jag för mig själv!

3. vad är roligast att fotografera?
jag tycker att allt som har med fotografering att göra är super roligt, jag gillar mest att fota människor, djur, växter och allt annat som växer och rör sig omkring i naturen.

4. Vilken är din favorit klädbutik?
Jag har direkt ingen favorit, men om jag är och shoppar så hittar jag nästan allt det jag behöver hos Gina tricot, H&M och Cubus

5. har du planerat att skaffa något nytt till din kamera?
Jadå, klart jag vill ha massor med saker till min kamera, men det finns inte hur mycket pengar som helst. Som näst vill jag nog ha ett 50mm objektiv!

6.Kan du prata finska?
Nja, inte direkt så jätte jätte bra, men jag förstår finska och visst kan jag prata lite. Klarar mej bra med det lilla ja kan!

7. Vad tycker du om att läsa i bloggar?
Allting som har med bloggning att göra är kul att läsa. Det skall vara mycket bilder, färg och lite text, det tycker jag är lämligt. Gillar att läsa om människornas vardagar och vad de har för planer osvosv..

8. vad skulle du vilja heta om du inte hett Josefin?
Ojdå, det var en svår fråga. Tycker om många fina namn men har ingen aning om vad som skulle passa mej, men t.ex. Nella, Amanda, Michella, Nellie, Alicie och många många flera finns det!

9. Hur ser en perfekt morgon ut för dig?
En perfekt morgon för mig skall vara solig, varm, ivrig på att stiga upp och någonting jag ser framemot på dagen!

10. Vad skall du gå i för skola efter Högstadiet?
Hjälp ..? hatar såna frågor .. Har egentligen iingen aning ännu, och jag måste veta om två månader vart jag ska.. Men en sak är jag säker på och det är att jag inte täner söka mig in till gymnasiet, troligen blir det att fara till närvårdarlinjen eller fotograferingslinjen i karis/ekenäs!

Tuuusenmiljoners tack för frågorna ni ställt, ni är guldvärda ♥
Håll ett utkik i bloggen, så fort som möjligt kommer del två (:




♥ malin [fotoblogg]

sv: vad skoj :D väntar spänt på ditt bidrag :D kram

Datum: 2011-12-15 - Tid: 11:39:21
Blogg: http://mkarlstrom.blogg.se/
♥ Christine

Finns de en fotograferingslinje i Ekenäs/Karis? :ooo Cooolt. Varför tänker du int söka ti gymnasie? :)

Datum: 2011-12-15 - Tid: 12:07:52
Blogg: http://christinesfoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0