det här med att blogga ..

Datum: 2011-12-27 - Tid: 16:07:46



..har varit mycket mycket dåligt påsistone .. Mycket att göra efter julen och har annars inte haft tid att vara på datorn! Igår var det strömavbrott halva dagen, vårt internet ville inte fungera alls igår efter att strömmen kommit tillbaka så ingen data på hela gårdagen blev det. Jag var hos Fanny hela gårkvällen och sov över hos hennes inatt. Idag har jag varit till stan och köpte utekläder till Lappland resan och dit åker jag på torsdag! ♥ Nu sitter jag här bara och tar det lugnt och känner mej väldigt trött efter en inte så många timmars sömn inatt ... Skall nu mysa i min onepiece och spela sims :) ha så skoj, uppdaterar imorgon igen (:

♥ Anonym

fin bild :D

Datum: 2011-12-27 - Tid: 16:31:36
Blogg: http://amandapersson.blogg.se/
♥ Nathalie

Sv; I julklapp fick jag smycken, smink, parfymer, kläder, almenacka, pengar, plattång, pressentkort, badgrejer, tofflor, morgonrock osv.

Själv då? :)

kram

Datum: 2011-12-27 - Tid: 22:05:59
Blogg: http://nathalies.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0