Påsklovet närmar sig sitt slut

Datum: 2011-04-24 - Tid: 10:27:21



Hejsan. Det var jätte längesen jag bloggade. Men jag tror att jag nämnde i förra inlägget att jag skulle til Rosala under påskhelgen och nu är jag här. Tänk att det redan är söndag, vilket verkligen inte gillas, eftersom det bara är imorgon till som vi är lediga och sen börjar skolan igen. Men sommarlovet närmar sig och balen :) Som ni kanske vet så skall jag resa hem idag till Hangö. Men innan jag är i Hangö skall jag fara och hälsa på mina kusinet och så skall jag väl fotografera lite ute i det fina. Vi har haft över 20 grader varmt hela helgen här i Rosala, vilket verkligen gillas massor. Har bara sprungit ute utan rock och bara i huppari eller toppi. Ojojoj jag älskar verkligen denhär årstiden då alla blommor kommer fram och då det blir varmast. Men nu tycker jag att jag har skrvit för mycket. Njut av det sista påsklovet nu människor. Ha det bra! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0