You smile. I smile

Datum: 2013-02-07 - Tid: 17:57:24

 


Fyra snabba bilder som förklarar hur min dag har varit! Jag har varit i skolan nu i två dagar efter att ha haft en lång paus från det, och det känns så skönt att vara tillbaka i Ekenäs och komma igång påriktigt med allting. Har kommit igång med period fyra, näst sista perioden på första året, helt sjukt vad snabbt det har gått... Det här är dock den svåraste perioden i skolan nu med allmänna ämnen, läxor, en massa tenter om några veckor och långa skoldagar! Nu är det inte långt kvar till sportlov heller och efter det kommer det hända massa roligheter, men mera om det sen, för nu skall här göras Geometri läxa för första gången i hela mitt liv, önska mej lycka till! 

♥ Ellen (alatariel)

Fina bilder! :) Ser ut som om du har sama känny som jag. :)

Datum: 2013-02-08 - Tid: 12:37:09
Blogg: http://alatariel.papper.fi
♥ Nicolina

Lycka till! :)

Datum: 2013-02-08 - Tid: 16:02:41
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0