Someone like you

Datum: 2012-11-13 - Tid: 17:44:31



Halåå där alla! :) Tisdag har vi idag, dagen har löpt allt för långsamt framåt, beror mest på att jag inte fått tillräckligt sovit inatt, 5 heeela timmar. Och JAA det märktes imorse när klockan ringde 6.00... Men till skolan kom jag och fortsatte dagen där med allt för mycket skratt och prat! Mötte även upp min moster som kom gående med min yngsta kusin i vagnen idag på min matpaus, hann växla några ord med henne förän jag gick vidiare till skolan för att ha en lektion kvar för dagen fören jag skulle ta bussen hem till Hangö. Väl hemma fixade jag lite på musik, gjorde en hög med läxor, pratat med min andra kusin som var besviken som inte fått träffa mej idag, ååh gullunge. Men jag lovade honom att jag skaa komma till dom på fredagen efter jag slutat skolan, så skaa vi hitta på nåt roligt tillsammans och det tyckte han att var en bra idé. Nu skall jag avsluta detta låååånga inlägg och även börja avsluta kvällen och tänker gå och sova i tid ikväll... :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0