Fullt upp!

Datum: 2012-06-05 - Tid: 19:59:09



Kan inget annat säga att det är ett fullt kaos i mitt liv just nu! Sommarlovet har börjat, och jag har börjat jobba redan! Min andra dag avklarad! Långa dagar är det, men gör det mesta frivillgt ändå! Idag var jag från klockan 10 på morgonen till klockan 8 på kvällen uppe i täktom på jobb! Det är hur roligt som helst och jag stor trivs där! Alla är trevliga och man gör vad man vill ungefär, så därför har bloggen stått helt stilla i några dagar och det kommer det att fortsätta att vara oxå! Bloggar då jag har tid över, jobbet kommer först! Nu skall jag ta och sova lite och sedan upp imorgon igen och jobba, ser verkligen imot morgon dagens jobb och hoppas på lika trevligt sällskap! Stora kramar från mej ♥

♥ Jarina / foto

Svar: Tackisss! :) Jooo, vi kan fixa din nån dag, nog för att den är helt fin ändå.

Datum: 2012-06-06 - Tid: 09:42:39
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0