Svarar på frågor!

Datum: 2012-02-29 - Tid: 16:06:05

1. Hur länge har du bloggat och varför började du blogga?
Jag har bloggat kanske ungefär två år och jag började blogga eftersom det var många som ville att jag skulle börja! 

2.Vart köper du dina kläder?
Oftast så köper jag mina kläder från H&M!

3.Vad tycker du om att göra på fritiden?
Jag tycker om att göra massor men fotografera, vara tillsammans med familj göra nåt kul med någon kompis eller annars bara ta de tlugnt framför någon bra film eller datorn och lyssna på musik förstås!

4.Vad skall du göra efter 9an?
ojoj, den frågan har kommit förut och jag har absolut iingen aning vad jag vill .. Gymnasiet vet jag redan att det inte blir! Men antagligen närvårdarlinjen i Ekenäs!

5.Det viktigaste hos en kille/tjej för att du skall bli kär?
Förstås skall han vara snäll, rar och omtänksam. Sen är det inte så stor skillnad hur han klär sig osv! Det viktigaste är insidan :)

6.Säg en sak du äger som varit dyr, visa gärna bild
De dyraste sakerna jag äger är nog min scooter och min kamera! :)



7.Vem är din bästa vän?
Jag har ingen bästavän men många många bra kompisar!

8.Favorit ämne i skolan?
hmm .. jaa, inget med skolan är ju roligt men måste ja välja nåt så lär det nog ska bli huslig ekonomi som är mitt favorit ämne!

9.Dina favorit bloggar?
ojj .. jag läser ju tjugotals bloggar per dag och alla är bra på sina sätt! Men jag kan väl ge några exempel på vilka ja läser: Linafoto, antonsfoto, tinkerbella, michaelaf, megapixlar och sen alla mina kompisars bloggar!

10.Skönaste klädesplagget?
Det beror på om det är vinter eller sommar! men oftast klär jag mej enkelt och bekvämt!



11.Favoritfärg?
Ljusröd såklart! :)

12.Favorit TVserie?
Om jag måste välja så Desperate Housewives och Vänner!

13.Var har du varit på prao då du haft prao?
Första prao veckan vi hade på 8an så var jag till ett daghem, ängshyddan! På 9an hade vi två veckor, första veckan var jag i Centralskolan och andra veckan i S-market!

14.Vad har du tyckt om dina praoplatser?
Dom har varit super super bra och roliga! Skulle gärna göra om det :)

15.Vad vill du bli då du blir stor?
Någonting med barn att göra, endera jobba på daghem eller ha dagbarn hemma! Sen har jag oxå funderat på att bli polis, de skulle vara roligt!! :)


Mera än så tänkte jag inte svara på!! har jag tid över någon dag kan jag svara på de andra och om ni undrar över något så skicka en kommentar på bloggen så lovar jag att svara! Annars säger jag bara tackack för frågorna! Alltid lika roligt att svara! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0