Sommarlov

Datum: 2012-08-04 - Tid: 16:44:09

Hahah, det låter jätte sjukt men nu börjar faktist mitt sommarlov först! Jag hade sista jobbturen idag och nu har jag en vecka sommarlov förän skolan börjar! Den veckan skall jag fira i Frankrike, Paris som jag ser jätte mycket framemot, åker dit om två dagar, jeeey :) Fick lite dåliga nyheter igår, nämligen min dator som gått sönder går inte att laga .. eller joo det går men det kostar flera hundralappar i så fall, så i alla fall skall jag få en ny dator efter att jag kommit hem från Paris .. Liiiite lite besviken nog, gillade den dator som jag hade sååå mycket!!! 
Har just tvättat och fixat min scooter ren och fin, för imorgon skickar jag iväg den för lite service och sånt medans jag är borta en vecka, så den kommer att fungera perfekt då jag kommer hem! :) Skall nu just dra till stan och kolla på lite östersjö cup, fotboll! Eller skall kolla då dom går i en parad genom staden vår! Ha en skön lördag, puss <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0