Nationalbalett!

Datum: 2012-04-24 - Tid: 13:40:29


Var igår med alla nior från min klass till huvudstaden Helsingfors för att kolla på nationalbalett! Såg verkligen framemot det, men det var inte alls så bra som jag tänkte mej .. Vi fick i alla fall fara upp på cenen och det var en rolig upplevelse, shit vad stort? På bilden nedan ser ni en bild på mej och Cassandra. Synd bara att jag inte hade kameran med, så det fick bli mobilbilder .. Själva föreställningen tog ca 3 timmar med två pauser, efter första pausen tror jag att nästan hela min klass somnade, jag somnade i alla fall och sov i ca halv timme .. missade hela andra akten! Hupps sa man, men jag var inte den ända :) Resan var lång och det kändes som en evighet att sitta där! Vi startade klockan 10 tiden från Helsingfors och alla var hungriga och ville och äta någonstans.. Vi var in via kyrkslätt men allt var stängt så vi stannade sedan i Karis ABC, men bara butiken var öppen, så vi köpte något smått allihopa! Sedan var det mot Hangö som gällde och vi var framme lite över 12 på natten .. Så 6 timmars sömn har jag fått inatt, så alla var mera eller mindre trött då man kom till skolan! Det var min kväll! Nu skall jag sluta skriva för det här inlägget blev verkligen lååååååååångt! Adjöss

♥ Nicolina

Vad roligt med nationalbalett :)

Datum: 2012-04-24 - Tid: 18:25:22
Blogg: http://nicolinaforever.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0