Monday

Datum: 2011-09-12 - Tid: 15:40:17



Reprisbild typ! Bjöd på en lite liknande bild här om dagen. Men i alla fall, nu skall jag börja blogga på allvar, fast det kommer jag aldrig att hålla. Har ganska mycket med skolan nu oxå och så. Idag är det måndag, suck! Har haft en lätt dag i för sig, började dagen med två timmar gymnastik i steel studio, vilket gillas! Sedan fortsatte vi dagen med modersmål, engelska och geografi, sen hem. Eller först till säästö pörssi sedan till Centtis och fråga efter prao paikka, får svar imrogon eller på onsdag om jag slipper dit, sen for jag hem. Klockan lite före tre for jag tillbax till skolan, för att hämta Linda, vi skulle fara och söka prao paikka till andra veckan som vi har ( vi har alltså två veckor prao i november ) nåja först for vi till skogshyddan, men vi viste inte var vi skulle gå in, haha :D Så vi for till s-market och frågade om vi fick komma dit en vecka och det fick vi :) Hoppas nu bara att jag slipper in till centtis på prao vecka, ser fram emot det. Skall altså till centtis med Cassandra i så fall! Skönt att man vet ungefär vart man skall på prao, i god tid ute bara, så får du nästan vad du vill! :) Nu skall jag göra lite läxor, senare kanske ut om det slutar regna :) byebye!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0