Helgerna går för snabbt!

Datum: 2011-09-18 - Tid: 10:42:24



Nu är det söndag redan! Vart for helgen? Jag som hade väntat så mycket på det här veckoslutet, inte för att det hände nåt speciellt men .. Igår var jag ute med Linda ganska länge, det var jätte kallt att sitta eller stå utanför k-hallen i lite på en timme .. nå aija, nu är det redan söndag, klockan tre skall jag och se på match med cassandra och Linda och mycket mer vet jag inte vad jag skall göra, läxor i alla fall och nåt sånt smått. Vill att det blir nästa helg, då har jag massor med roliga planer, det är ekenäs marknad men tror inte att jag far dit i år, det var bara så dåligt förra åre tyckte ja, onödigt att slösa pengar på sånt man ändå int behöver. Men lördag och framför allt söndag ser jag framemot! :) Nu skall jag börja klä på mej fixa mej och göra nåt, hejhej! :)

♥ » Jarinafoto

Svar: Jooooo. Jag vet <3

Datum: 2011-09-18 - Tid: 11:40:45
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
♥ Elin

Synd att ja int kan komma nu i helgen.. får bli en annan helg :) <3

Datum: 2011-09-21 - Tid: 16:47:15
Blogg: http://paueloveselin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0