söndag

Datum: 2011-10-02 - Tid: 10:37:11



Söndag idag redan då .. Igår (lördag) gick hela dagen ut på att stå på kapellhamnsvägen och dela saft till alla maraton löparen. Fick ett antal bilder och vi hade helt underbart väder :) Kom hem runt klockan 6 igår kväll, halv 7 for jag till Lindas och sen vidare till stan, var inte länge ute igår, blev så skit kallt så cyklade hem for i en varm dusch, och sen blev det tv och godis resten av kvällen! Idag, söndag .. Vaknade nyss. Klockan är halv tolv finsk tid och är fortfarande jätte trött. Idag blir det att läsa på religions prov och senare på 18 års kalas :) Värkar vara fint väder idag med, så ut i det varma och fina och kameran runt halsen. pusspusshej :)

♥ Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!) / http://FLAVOURED.se

Datum: 2011-10-03 - Tid: 13:55:09
Blogg: http://FLAVOURED.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0