Lördag, hunnit med mycket!

Datum: 2011-10-15 - Tid: 19:56:30



Hej på dej solstråle! :) Lördag idag redan, vaknade först halv tolv, skööönt att sova! Nästan direkt då jag vaknade for jag med syster till stan, och sedan till fammo med rosor eftersom hon har namnsdag och det har jag oxå! Kom hem runt ett tiden, hjälpte syster att laga mat och duka, efter maten for vi till fammos på eftermiddagskaffe och sedan kom vi hem. Klockan sex var det meningen att jag skulle fara på skriba träff men hade ingen lust att fara dit, så fick bli en hemma kväll. Eller jag och jarina var och hälsa på vår faster och deras söta djur :) Där var vi en timme ungefär. Sedan kom vi hem och här sitter jag! Snart blir det att fara i duschen och sedan kolla fångarna på fortet! sjukt bra program. Bloggar mera imorgon, hejdå! :)

♥ t h e r e s a

sv; oiiii tack :)<3

Datum: 2011-10-16 - Tid: 10:07:08
Blogg: http://lovetolive.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0