Jag i svartvitt

Datum: 2011-10-09 - Tid: 16:54:23


Sommar♥!

schabbatjena! Min aktivitet på bloggen är just nu NOLL! Har försökt att inte vara så mycket på datorn nu eftersom jag skall satsa mycket mera på skolan. Var senast på torsdagen på datan och nu är det redan söndag! Om ni läste förra inlägget så blev det ju en lite längre helg för mej och säkert oxå för någon annan. Det var ju nämligen dagsverket och jag vara i ekenäs hela dagen med syster hos mina kusiner, där vi hade roligt med dom! Idag söndag, betyder att en ny skolvecka är framför en igen, vilket inte gillas utav mej! Har varit jätte slö, trött, lat och inte haft lust att göra någonting igår och idag, har bara luggit i sängen och kollat på serien vänner, har blivit helt besatt utav det. Imorgon och på tisdagen har jag prov i fysik och geografi, sämsta ämnena i skolan .. Fysiken är imorgon och kan verkligen avslöja att jag inte har läst mycket på det. Och geografin däremot så har jag inte äns öppnat häftet! Panik! Så nu får denhär texten räcka till dethär inlägget, för nu skall jag verkligen plugga plugga plugga! Håll tummana för mej, puss!

♥ Jonna Peltokangas

svar: Nikon d3000, du?

Datum: 2011-10-09 - Tid: 17:23:39
Blogg: http://jonnakristinas.blogg.se/
♥ L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Datum: 2011-10-09 - Tid: 17:33:22
Blogg: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0