Imorgon hem hem :)

Datum: 2011-10-22 - Tid: 19:42:25



Bild tagen från sommaren härifrån Rosala! :)
Hej på dej min solstråle!
Är fortfarande i Rosala, så ni förstår varför uppdateringen har varit låg. Imorgon åker jag hem tillsammans med min småkusin, så då kommer jag säkert att börja blogga normalt igen. Idag har ja varit massor ute, varit en stund med min småkusin, varit till vår holme och sedan till en annan holme oxå. Har haft en otroligt rolig dag, mycket bättre kan det inte vara eller bli! Nu är klockan snart nio och jag har just ätit räksmörgåsar, mums! Nu skall jag fortsätta med chips och kolla på tv. Sedan blir det gonatt för min del så att jag orkar stiga upp imorgon och packa.. Start hem mot hangö klockan 11! Bloggar mera senare och då jag har tid! pusspuss på dej :)


♥ Marinda :)

Svar : Tack så mycket ! :) Jag är elva år ! Men har dock börjat ett år tidigare i skolan så jag går i 6:an ! :)

Datum: 2011-10-22 - Tid: 20:35:38
Blogg: http://marinda.webblogg.se/
♥ ERIKA EDORSSON

Har också ätit räksmörgåsar idag! :)

Datum: 2011-10-22 - Tid: 20:55:27
Blogg: http://erikaedorsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0