Höstlov

Datum: 2011-10-21 - Tid: 17:58:06





..Som ni säkert redan vet så är jag ju i Rosala! Vet att jag inte har bloggat tidigare idag även fast jag har varit på datan nästan hela dagen, men var för en stund sen ut och fotografera lite fina höstbilder, eftersom jag inte hade några bilder på datan i Rosala! Kan inte redigera dem heller, eftersom jag inte har något sådant program på den här datan. Så jag bjuder på bilder med dålig kvalité. Idag är det redan fredag och jag skall hem först på söndag ;) Fårse om någon kompis kan vara imorgon. i alla fall kom min söta småkusin hit idag, så imorgon blir det säkert att vara med henne <3. Nu skall jag gå i en varm och skön  bastu och efter det blir det batong och något annat gott! bloggar, ses och hörs en annan dag! Pusspuss :)


♥ Dilin

fina bilder! :)

Datum: 2011-10-26 - Tid: 16:58:00
Blogg: http://bydilin.blogspot.com
♥ Marinda :)

Jätte fina bilder ! :D

Datum: 2011-10-29 - Tid: 10:52:13
Blogg: http://marinda.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0