I don't know why i love you

Datum: 2011-11-16 - Tid: 14:40:43



Har inte bloggat på två dagar! Ber om förlåtelse för det. Igår kom jag hem först efter fyra och somnade direkt i sängen och sov ett par timmar så ingen data för min del på hela gårdagen. Men nu har jag lite tid över att sitta här och chatta med mina kompisar och ett snabbt inlägg på bloggisen! har som vanligt varit i s-market på prao, gillar verkligen de stället! Bara en dag kvar där och på fredagen åker vi på väg på sählyturnering till Karis. Så missar hela fredagen. Nu skall jag sluta skriva och gå och sätta mig framför tv:n så hörs vi senare igen! KRAMISAR! :)

♥ Karolina

svar; Jaha okej, är den bra? :)

Den jag använder mest på bloggen just nu är webbkameran, så bilderna är väl inte direkt bra haha :) Men annars har jag en Nikon D3000, har jag för mig att den heter. Kram!

Datum: 2011-11-16 - Tid: 17:19:11
Blogg: http://karolinaborg.blogg.se/
♥ Karolina

Du har väldigt rätt i att bilderna blir mycket bättre, ingen tvekan haha! :) Hela hösten har jag pendlat till skolan (som det tar 2 timmar att komma till) så jag har faktiskt inte hunnit. Men jag flyttade på höstlovet, så jag ska bara få i ordning här hemma så ska jag absolut försöka ta mig tiden till att fota! Det jobbiga är väl bara att hela tiden behöva ladda in de i datorn och så, men jag är på g haha :)

Datum: 2011-11-16 - Tid: 18:16:19
Blogg: http://karolinaborg.blogg.se/
♥ » Jarinafoto

Jag har hittat en perfekt julklapp åt dig! :D



Du måst bara säga vilken färg av rosa, lila, mörkblå, grå och ljusgul du tycker är bäst. Jag vet att det är rosa, men om du skulle få välja någon annan? :) Vilken ordning alltså. ^^

Datum: 2011-11-16 - Tid: 19:27:48
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/
♥ » Jarinafoto

Nä, sori ja säger färgerna på nytt:



VIT, ROSA, RÖD, LJUSBLÅ, VANLIG BLÅ, MÖRKBLÅ GRÖN, LJUSGUL, ORANGE, LILA, SVART, GRÅ.



Ja, typ alla färger som finns i hela världen xD



Ordna i den ordning du tycker mest om färgerna (och helst inte rosa först)

Datum: 2011-11-16 - Tid: 19:31:05
Blogg: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0