Fredag!

Datum: 2011-03-11 - Tid: 19:39:03


Bild från sportlovet 2011, ROSALA!

Hejj. Idag är det fredag och hade en jätte kort skoldag, bara fyra timmar, från klockan åtta till tolv. Jag gick hem från skolan, vilket verkligen inte var roligt. Inte roligt att gå med dyr blöta fötter nästan fyra kilometer! Men till slut kom jag nog äntligen hem. Sen har jag lite städat och plockat i rumme, och sedan nu just på kväller var jag en stund med Cassandra! Vi var och fota den vackra solnedgången. Man kan nog kalla att solen var orange som en appelsin. Nåja, snart skall jag till duschen och sedan kolla på tv och ha lite mys med familjen. Imorgon skall jag och shoppa, vilket verkligen kommer att bli roligt. Bloggar mera en annan dag. Kraam! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:



RSS 2.0